چه غریبانه می خواهمت ...

خرید بک لینک
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمینلمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ... تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ... لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ... که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پُر شیار ... لمس کن لحظه هایم را ... تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم٬ لمس کن این با تو نبودن ها را لمس کن ... دوستت دارم ای بهترین بهانه ام...من پارسا 20 ساله از تهران هستم...هدف اصلیم از زدن این وبلاگ عشقم نازنین بود ولی هرچی دلم میخواد توش مینویسم حتی نازنین هم نمیدونه همچین وبلاگی رو ایجاد کردم ( شاید یه روز بهش گفتم )راستی خیلی خوش اومدنیننظر میخوام چیکار خودتو عشق است :x چه غریبانه می خواهمت ......

ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 27 فروردين 1403 ساعت: 19:09

صفحه بندی